Levering og retur

Vi har fast frakt på 129,- men sender fraktfritt over 1500,-

Varene som bestilles sendes normalt sett innen 1 uke etter bestilling. Når kunden har mottatt varen utlevert anses varen som levert.

Varer under kr 100,- kan bli avslått fra butikkens side og ikke bli behandlet.

Du som kunde er ansvarlig for å hente pakken innen frist satt av Posten. Dersom hentefrist ikke overholdes vil pakken bli returnert til oss, og gebyr for dette belastes deg som kunde. Det er kundes eget ansvar at leveringsadresse er korrekt. Normalt vil leveringen skje innenfor 1-10 virkedager. Dette vil være avhengig av transporten. Skulle det oppstå noen tvister vil veikraftloven inntreffe.

Dersom det skulle oppstå forsinkelser må vi ta forbehold om at alle leveringsfrister er veiledende, og avvik kan forekomme. Skulle din sending bli forsinket eller borte, vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg slik at du kan få varen du har bestilt så snart som  mulig.

Dersom du mot formodning ikke skulle ha mottatt din bestilling innen 10 virkedager etter at den er avsendt, ber vi deg ta kontakt med kundeservice (Lyckerideutstyr@outlook.com).

 

VI HAR 14 DAGERS UBETINGET ANGRERETT, og har full forståelse for at produktet ikke alltid samsvarer med forventningene. Send gjerne da en mail til Lyckerideutstyr@outlook.com om at produktet kommer i retur.

Mailadressen finner du også på vedlagt returskjema.

Om du ønsker å benytte deg av angrerettsfristen, må du selv betale porto for retur, og sørge for at produktet kommer tilbake til butikken, i god stand. Pakken må være hos butikken innen 14 dager etter du mottok denne. Husk å fylle ut returskjema som ligger i pakken.

Ønsker du å bytte størrelse eller farge? Står du selv for returporto og sender varen tilbake  og butikken sender nytt produkt til deg. Du kan også ta kontakt med butikken for nærmere avtale. Etter returskjema er fylt ut legges denne sammen med varen når du pakker den. Du skal pakke varen forsvarlig, i samme emballasje (om mulig) som du har mottatt den i, og har selv ansvar for at den kommer trygt og hel tilbake til butikken.

Fremgangsmåte ved retur

– Det skal (helst) benyttes original emballasje ved retur av varen
– Alt tilbehør som fulgte ved varen må returneres komplett
– Du må selv dekke fraktkostnader tilbake til butikken(e)
– Benytt Posten Norgespakke eller Servicepakke. Da vil du få en kvittering med sporingsnr. Ta vare på denne.
– Benytt ekstra emballasje utenpå originalemballasje for ikke å skade denne!

Vare skadet under transport
Hvis varen er skadet under transport, må du fylle ut skadeskjema som du får hos vedkommende som leverer ut varen (Posten).
Ta bilde av varen og send til den til oss med bilde vedlagt. Vi søker erstatning mot Posten og retter opp feilen uten ekstra kostnad for deg.

Uavhentet pakke:

Dersom du unnlater å hente ut pakken(e) på utleveringssted, og den går i retur, forbeholder vi oss retten til å debitere deg for kostnadene, dvs retur- og ekspedisjonskostnader som faller på butikken + et gebyr fra kr 200,-, og du vil ikke motta penger i retur / få kansellert din faktura, før den er ankommet butikken. Dersom du vil ha varen(e) reavsendt etter at den er blitt returnert til butikken skal du selv dekke fraktomkostningene for dette.

Pengene refundert/faktura slettet:

Ved godkjent retur får du refundert pengene direkte til ditt betalingskort/ slettet faktura så snart butikken har mottatt din vare i retur innen 1-3 uker. OBS: Husk å fylle ut returskjema!

Ved spørsmål ang din faktura, ta kontakt med Klarnas kundeservice da det er de som har ansvaret for betaling og betalingsløsningen hos oss, HER: https://klarna.com/no/support eller Telefonsupport 21 01 89 91